Najczęściej zadawane pytania
- Co jest wliczone w cenę za udział w konferencji?
- Jakie warunki muszę spełnić, aby zostać uczestnikiem konferencji?
- W jaki sposób mogę zarejestrować się na konferencję?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT za uczestnictwo w konferencji?
- Kiedy mogę zapisać się na wybrane seminarium?
- Czy otrzymam zaświadczenie uczestnictwa w konferencji?
- W jaki sposób i w jakim terminie powinienem dokonać wpłaty za udział w konferencji?
- Czy mogę zarezerwować pokój 1-osobowy?
- Czy mogę zarezerwować nocleg w pokoju z konkretną osobą?
- Czy mogę zrezygnować z noclegu w czasie konferencji?
- Czy mogę zrezygnować z udziału w konferencji? Jakie warunki powinienem spełnić.
- Chciałbym dokonać zmiany uczestnika konferencji. Czy jest to możliwe?
- Czy mogę zmienić wybrane wcześniej seminaria na inne?
- Zarejestrowałem/am się na konferencję, jednak dostałem/am odmowę. Dlaczego?
- Zarejestrowałem/am się na konferencję, jednak nie otrzymałem/am potwierdzenia.
1. Co jest wliczone w cenę za udział w konferencji?
W cenie 745 zł brutto zapewnione są:
- zakwaterowanie w komfortowych pokojach 2-osobowych – każdy z łazienką, telefonem, telewizją i bezprzewodowym Internetem
- udział w panelu wykładów podczas pierwszego dnia konferencji
- udział w indywidualnie dobieranych przez uczestnika seminariach w pierwszym i drugim dniu spotkania
- możliwość spotkania z partnerami i wystawcami konferencji i odwiedzenia ich stoisk
- pełne wyżywienie – śniadanie, 4 przerwy kawowe, 2 obiady
- udział w uroczystym bankiecie, który obejmuje kolację bufetową, występ gwiazdy muzycznej oraz liczne niespodzianki
- bezpłatny parking
- komplet materiałów konferencyjnych
2. Jakie warunki muszę spełnić, aby zostać uczestnikiem konferencji?
Uczestnikiem konferencji może być jedynie dyrektor lub v-ce dyrektor szkoły, który w codziennej pracy szkoły korzysta z dziennika elektronicznego dowolnego producenta lub rozwiązania LIBRUS Synergia.
Osoba, która nie spełnia powyższego warunku może wziąć udział w konferencji po uprzedniej zgodzie organizatora. Osoby zainteresowane tą możliwością powinny przesłać pisemną prośbę o zgodę na udział w konferencji. Wszystkie wnioski zostaną rozpatrzone najpóźniej do 14 dni przed rozpoczęciem konferencji. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy, bez wskazania przyczyny.
3. W jaki sposób mogę zarejestrować się na konferencję?
Aby zgłosić swój udział w konferencji należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie https://nowoczesny-dyrektor.pl/ w zakładce Formularz rejestracyjny.
4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT za uczestnictwo w konferencji?
Tak, otrzymanie faktury VAT jest możliwe po uprzednim zgłoszeniu tej prośby organizatorowi. Faktura pro forma zostanie wystawiona do 7 dni od rejestracji zgłoszenia na konferencję, zaś właściwa faktura VAT – do 7 dni od dokonania płatności.
5. Kiedy mogę zapisać się na wybrane seminarium?
Rejestracja na seminaria zostanie uruchomiona na przełomie lutego i marca 2017 r. Zapisać się na nie mogą tylko te osoby, które uiściły opłatę za udział w konferencji – do uczestników spełniających ten warunek zostanie również wysłana wiadomość mailowa, z dokładnym opisem sposobu zapisu.
6. Czy otrzymam zaświadczenie uczestnictwa w konferencji?
Tak, po konferencji każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa.
7. W jaki sposób i w jakim terminie powinienem dokonać wpłaty za udział w konferencji?
Całościowej wpłaty za udział w konferencji należy dokonać najpóźniej do 7 dni od rejestracji zgłoszenia, na podstawie faktury pro forma wystawianej na prośbę zamawiającego. Płatność w ratach nie jest możliwa.
Obowiązującym sposobem płatności jest przedpłata przelewem – 100% wartości zamówienia w terminie do 7 dni od rejestracji zgłoszenia na konferencję na podstawie faktury pro forma wystawianej na prośbę zamawiającego.
8. Czy mogę zarezerwować pokój 1-osobowy?
Tak. Liczba pokojów 1-osobowych jest jednak ograniczona, a o ich przydzieleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Aby zarezerwować pokój 1-osobowy, należy załączyć odpowiednią informację w formularzu rejestracyjnym w polu „Uwagi dot. noclegu” lub skontaktować się bezpośrednio z organizatorem (konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl).
9. Czy mogę zarezerwować nocleg w pokoju z konkretną osobą?
Tak. Prosimy o zgłaszanie takiej chęci w Formularzu rejestracyjnym w polu Uwagi dot. noclegu lub pisząc bezpośrednio do organizatora adres e-mail konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl.
10. Czy mogę zrezygnować z noclegu w czasie konferencji?
Tak. Aby zrezygnować z noclegu, prosimy o kontakt bezpośrednio z organizatorem pod adresem e-mail konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl.
11. Czy mogę zrezygnować z udziału w konferencji? Jakie warunki powinienem spełnić.
Rezygnacja z udziału w konferencji jest możliwa. Może nastąpić wyłącznie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl z informacją o anulowaniu zgłoszenia. Wiadomość powinna zawierać numer ID zgłoszenia oraz imię i nazwisko zamawiającego/uczestników.
Rezygnacja z udziału na 40 dni przed planowanym terminem konferencji nie wiąże się z żadnymi kosztami – wpłacona zaliczka zostanie zwrócona w pełnej wysokości do 7 dni od daty złożenia oświadczenia o rezygnacji.
W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym organizator pobierze opłaty manipulacyjne w następujących wysokościach:
- 50% ceny za udział w przypadku rezygnacji od 40 do 20 dni przed planowanym terminem konferencji,
- 100% ceny za udział w przypadku rezygnacji w krótszym terminie niż 20 dni przed planowanym terminem konferencji.
12. Chciałbym dokonać zmiany uczestnika konferencji. Czy jest to możliwe?
Tak, dopuszcza się zamianę uczestnika, jednak po uprzednim powiadomieniu organizatorów o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl.
13. Czy mogę zmienić wybrane wcześniej seminaria na inne?
Tak, dokonywanie zmian w wybranych seminariach jest możliwe za
pomocą indywidualnych stron przypisanych uczestnikom. Dane do
logowania na nie zostaną wysłane uczestnikowi na adres
mailowy podany w formularzu rejestracyjnym, po uiszczeniu opłaty za
udział w konferencji, ale nie wcześniej niż w lutym 2017 r.
14.
Zarejestrowałem/am się na konferencję, jednak dostałem/am
odmowę. Dlaczego?
Najprawdopodobniej zapisy na konferencję zostały zamknięte z powodu braku wolnych miejsc. Prosimy o kontakt z koordynatorem konferencji konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl.
15. Zarejestrowałem/am się na konferencję, jednak nie otrzymałem/am potwierdzenia.
Prosimy o sprawdzenie wiadomości w folderze Spam/Wiadomości-śmieci. Jeśli nie będzie w nim wiadomości z potwierdzeniem rejestracji, prosimy o kontakt z koordynatorem konferencji konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl.